英:
I wanted to inform you that I will be out of the office from [date] to [date]. During this time, I will have limited availability and may not be able to respond to emails promptly. If you have any urgent matters, please contact [alternative contact person].
日:
[日付]から[日付]まで不在となりますので、ご連絡いたします。この期間中は制限された対応となり、メールへの返信に時間を要する場合があります。緊急の場合は、[代理担当者名]にご連絡ください。
中:
我想告知您,我将在[日期]至[日期]期间不在办公室。在此期间,我的可用性将受到限制,可能无法及时回复电子邮件。如有任何紧急事宜,请联系[备用联系人]。
英:
Just a quick note to let you know that I will be on vacation from [date] to [date]. I will not have access to email during this period, so please expect a delay in my response. For any urgent issues, please reach out to [alternative contact person].
日:
お知らせいたしますが、[日付]から[日付]まで私は休暇を取得いたします。この期間中はメールにアクセスできませんので、ご返信に遅れが生じる可能性があります。緊急の場合は、[代理担当者名]にご連絡ください。
中:
简要通知您,我将在[日期]至[日期]期间休假。在此期间,我将无法访问电子邮件,因此请谅解回复会有延迟。如有任何紧急问题,请联系[备用联系人]。
英:
This is to notify you that I will be away from the office from [date] to [date]. I will have limited access to emails and may not be able to reply promptly. If there is anything urgent, please contact [alternative contact person] for immediate assistance.
日:
[日付]から[日付]まで不在となりますことをお知らせいたします。この間はメールの確認が制限されるため、返信が遅れる場合がございます。緊急のご連絡は、[代理担当者名]までお願いいたします。
中:
这是通知您,我将在[日期]至[日期]期间不在办公室。我将受到电子邮件访问的限制,可能无法及时回复。如有任何紧急事项,请联系[备用联系人]以获得即时帮助。
<><><>